Selebriti tempatan, Azwan Ali dalam media sosial pada hujung minggu lepas membakar hadiah yang diberikan kepadanya oleh Datuk Seri Vida sambil mendakwa bahawa jutawan kosmetik itu berhutang duit kepadanya.

Dalam satu posting video di Twitter, Azwan berkata bahawa Vida didakwa gagal membayarnya selepas dia muncul dalam satu acara yang dianjurkan baru-baru ini.

“Pergi mampus dengan dua anak kau yang dah rentung terbakar pun kau tak insaf-insaf lagi”

“Padan la kau kahwin je kau bercerai, kau kahwin je kau bercerai” kata Azwan Ali.

BACA: Cik B Guna TikTok Balas Cacian dan Makian Azwan Ali [VIDEO]

Klip itu juga menunjukkan Azwan yang membakar minyak wangi dan tudung yang diberikan kepadanya oleh Vida sebagai ganti bayaran penampilan.

Ia tidak mengambil masa lama untuk pengasas Qu Puteh tampil dengan menjawab hinaan dan mengutuk semula tindakan Azwan sebagai kejam dan tidak sensitif.

“Seluruh perkara ini sangat mencabar untuk saya dan saya telah menekankan banyak perkara di atasnya.

“Saya telah dipermalukan dengan cara yang saya tidak dapat disangka,” katanya dalam klip yang dikongsi melalui profil media sosialnya.

Vida memberitahu mStar bahawa dia telah menjemput Azwan ke sebuah acara di Shah Alam Disember lalu kerana anaknya Kacak adalah peminatnya dan mahu berjumpa dengannya secara peribadi.

“Saya memberitahu (Azwan) bahawa tidak akan ada bayaran penampilan, tetapi saya memberinya minyak wangi dan tudung jenama saya sebagai tanda penghargaan.

“Dia menerimanya dengan rela dan mempromosikan minyak wangi untuk beberapa ketika dengan memakainya di mana sahaja dia pergi.

“Saya sedih setelah mengetahui bahawa perkara itu akan jadi macam ini,” katanya lagi.

View this post on Instagram

SY TAK TAHU MENAHU MCM MANA ARRANGEMENT KATANYA SURPRISE dia dtg Ingatkn caKAP2 mcm retis lain Promo naik pentas . Smpai bakar2 perfume sy.. Shawl yg diberi Sampai SUMPAH SERANAH Berkali kali.. Nasib baik @kacak_._ cuba tenangkan sy Ya Allah.. kuatkanlah semangatku Tak kuat bila hina2 arwah anak saya Bila tenGok api Bakar perfume pula kat rumah terbakar.. kawasan sampah.. hinanya Perfume tu 😰😰😰 @perfumedsv_hq . . Saya habis berjuta.. demi buat yg berkualiti UNTUK SEMUA ORANG MERASA… .Tapi dia.BUAT SEOLAH TAKDE NILAI . Di saat banyak permintaan banyak N sy panggil iqbal @ahmadiqbalzulkefli Supaya kedepankan lg.. @perfumedsv_hq Takpe.. saya yakin.. syg semua bagi sokongan . SUPPORT SAYA YE 😭😭❤️ @perfumedsv_hq

A post shared by Dato’ Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Simpati masyarakat nampaknya telah memihak kepada Vida kerana banyak pengguna media sosial meninggalkan komentar sokongan terhadap videonya dan membantah Azwan dengan tingkah lakunya.